T0Hvis skemaet ikke stemmer, så ret det!
Når du fejlmelder noget så skriv dato og navn så folk kan få yderligere info. Husk i øvrigt at informere sjakbajsen.
Husk at rette skemaet når fejlen er udbedret.
{| border=“1”}
Fly/materiel | Sjakbajs | Status | Anført af | Dato | Bemærk | ||||||
ASK-13 (A3) | Poul Gregert Jensen | Luftdygtig | AxM | 31/3-11 | ARC ok | ||||||
Duo Discus (P2) | Damien Grévain | Luftdygtig | DaG | 5/8-11 | ARC ok. Koblingshåndtaget i forsædet i orden - koblingswiren skal klippes til på Kaldred. Papirarbejde mangler. FLARM skriver ikke log på SD-kort. | ||||||
Discus bT (HY) | Torger Tokle | Luftdygtig | JHE | 2/10-11 | ARC OK. Ridse i gelcoat under bugen. 5-års motoreftersyn udløber 5/10-11, fornyelse iværksat. | ||||||
Discus CS (P6) | Torger Tokle | Luftdygtig | AxM | 5/6-11 | ARC OK. Mindre Glasfiberskade på bagkant ved h. vingerod. | ||||||
Junior (P4) | Mike van der Poel | Luftdygtig | MaBr | 14/4-11 | ARC ok. Ekstra beskyttelsesblik til kobling i teknisk journal | ||||||
Junior (ZW) | Mike van der Poel | Luftdygtig | MaBr | 1/5-11 | ARC ok. Ekstra beskyttelsesblik til kobling i teknisk journal. Håndbøger til ZW savnes! | ||||||
Ka-6CR (B3) | Jørgen Blom | På værkstedet. Skal synes og have ny ARC. | AxM | 25/4-11 | Blom tilbyder PFGs S-piloter at flyve lokalt i B3. Individuel tilladelse gives af flyvechef Lars Sverre Rasmussen. Før omskoling skal der flyves en tilfredsstillende tur i Ka-8, og du skal være omskolet til og indfløjet på 2 ensædede flytyper i forvejen. | ||||||
Polyt 5 (DHP) | LSR | Luftdygtig | LSR | 13/5-11 | Polyt 5 blev synet og godkendt af Trafikstyrelsen d. 12/5-2011. Har nu fået en National Flyvetilladelse. | ||||||
K-13-vogn | Poul Gregert Jensen | OK | . | . | . | ||||||
P2-vogn | Damien | OK, skal vokses | DaG | 31/01-11 | Skal vaskes og vokses udvendigt | ||||||
HY-vogn | Torger Tokle | OK | Torger | 8/5-11 | . | ||||||
P6-vogn | Torger Tokle | OK | Torger | 8/5-11 | . | ||||||
Junior-vogn | Mike van der Poel | OK | . | . | Skade bagpå i glasfiber, kan bruges og tager ikke yderligere skade (28-6-11) | ||||||
Spil | Niels Madsen | OK | AxM | 31/3-11 | Spil er sat på ny lastbil og har fået nye wirer | ||||||
Spilradio | . | OK | JHE | . | . | ||||||
Wirehenter | KF | OK | . | . | . | ||||||
Startvogn | KF | . | . | . | . | ||||||
Traktor | KF | OK | . | . | . | ||||||
Simulator POLYT-S | . | OK | . | . | . | ||||||
Volkslogger P2 | . | OK | . | . | . | ||||||
Volkslogger ZW | . | OK | . | . | . | ||||||
Volkslogger P4 | . | OK | DaG | 2/5-11 | RJ-45 har en knækket udløser så den falder af og til ud af hun stikket i flyet | ||||||
Colibri K13 | . | OK | . | . | . | ||||||
Colibri HY | . | OK | . | . | . | ||||||
Volkslogger P6 | . | OK | . | . | I en situation, hvor der mangler en logger, er det mest oplagt at lade P6 flyve uden logger. Dens FLARM laver også en logfil, der skrives på et SD-kort. Skrivningen sker NÆSTE gang, der tilsluttes strøm, så for at sikre FLARMENs logdata, skal man efter flyvedagen tage stikket ud af batteriet og derefter tilslutte det igen. Så venter man et par minutter til at FLARMEN er blevet klar igen - så er filen skrevet. Derefter tager man strømmen af igen og kan tage SD-kortet ud (det sidder allernederst i midten under radioen). Når man har kopieret IGC-filen fra SD-kortet sætter man det straks tilbage i P6, så det er hvor det hører hjemme! | ||||||
Klubhus | Frank Svendstrup | OK | fhs | 20.3.11 | Klar til 2011 sæson | ||||||
Polyteknisk Flyvegruppe, Bygning 237, DTU, 2800 Kgs. Lyngby | pfg@pfg.dk
Flyveplads: Eskebjergvej 88B, Kaldred, 4593 Eskebjerg